מכשיר חדשני להקלה בכאבי המחזור – OVA+

תעזרי לעצמך להפסיק לסבול! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר

מכשיר חדשני להקלה בכאבי המחזור – OVA+ההתמודדות עם המחזור החודשי אינה פשוטה עבור אף אישה. אלו הם מספר ימים בכל חודש – החל מגיל הנעורים ועד לגיל המעבר ולמעט תקופות נקודתיות של הפסקה – בהם האישה חווה תסמינים שאינם נעימים כלל וכלל.

כאבי מחזור הם אחת הרעות החולות של המחזור. הם מופיעים אצל אחוז משמעותי מבין הנשים ועלולים להפוך את ההתמודדות עם המצב למורכבת אפילו יותר, להשפיע לרעה על האישה ולשבש משמעותית את אורח החיים שלה.

השאלה שעולה כמעט מדי חודש היא מה ניתן לעשות כדי להפחית את דרגת החומרה של הכאבים למינימום האפשרי. תרופות יכולות כמובן לסייע, אבל הן מוגבלות על רקע תופעות הלוואי והסיכונים הקיימים בשימוש ממושך "מדי". בשורה משמעותית מאוד של השנים האחרונות בתחום עונה לשם OVA+ – מכשיר חדשני שמפחית את כאבי המחזור משמעותית.

דרך ההתמודדות: זרמים חשמליים

לא צריך להיות מומחים לרפואה כדי לדעת שטיפולים באמצעות זרמים חשמליים נעשים כבר שנים במוסדות רפואיים, דוגמת בתי חולים או מכונים לפיזיותרפיה. מכשיר OVA+ מבוסס אף הוא על הטכנולוגיה הזו, כאשר החידוש הוא שהמכשיר ניתן לשימוש נוח ופשוט על ידי כל אישה באשר הוא. זהו מכשיר קטן שאפשר לשאת בתיק או בארנק בכל עת, וחשוב לא פחות – להשתמש כשהוא מוסתר מתחת לבגדים, כך שאינו משבש את שגרת החיים של האישה המתבססת עליו.

במסגרת הטיפול בטכנולוגיה האמורה, המכונה TENS, מחברת האישה שתי אלקטרודות לאזור הבטן התחתונה ובוחר אחת מבין ארבע תכניות טיפול שהמכשיר מציע. שליחת הזרמים הקלים מביאה לאותה רגיעה שמצפים לה בדרגת העוצמה של הכאבים שחשים.

המכשיר פועל בדרכים שונות למען הגשמת מטרת העל החשובה הזו: הוא חוסם את הסינגלים של הכאב שמערכת העצבים מעבירה למוח, מעודד את הפרשת האנדרופינים המשמשים כ"תרופות" הטבעיות של הגוף ומפחית את כיווצי שריר הרחם, מקור מרכזי לכאבים שחשות הנשים.

שימו לב לאופן השימוש

חשוב להדגיש כי למרות היעילות הגבוהה של המכשיר, מי שמצפה לפתרונות קסם הפועלים בתוך שניות צפויה להתאכזב. בדרך כלל חשים באותה הקלה מצופה בכאבים לאחר פרק זמן של כחצי שעה. זהו לא פרק זמן משמעותי יותר מדי, אבל כן אפשר להתחשב בו ולנסות להשתמש מדי פעם במכשיר בבחינת "הקדמת תרופה למכה" – כלומר, להשתמש במכשיר כדי למנוע מהכאבים העזים להופיע בכלל, ולא רק לצמצם את עוצמתם לאחר מעשה.

יעילות הטיפול בהמשך לכך עשויה להשתנות על פי התכנית שבוחרים, מיקום האלקטרודות על גבי הגוף וסוג הכאבים שהאישה חווה. בהחלט יכול להיות מצב בו רק לאחר מספר "ניסויים" ובחינת אופני פעולה, תוכל האישה להגיע לתשובה חד משמעית לגבי מהו הטיפול המתאים לה ביותר בנקודת הזמן הנוכחית. יש שממליצים להחליף מדי פעם את תכניות הטיפולים גם אם סבורים שהטיפולים שנבחרו עושים עבודה יפה.

היתרון: אין תופעות לוואי

המכשיר אינו פולשני ולא כולל בתוכו את תופעות הלוואי המזוהות עם תרופות וסוגים אחרים של טיפולים, דוגמת תחושת סחרחורת או ישנוניות. בדרך זו האישה יכולה להישאר ערנית ומפוקסת להמשך שגרת החיים שלה, אפילו אם עד כה היא התרגלה לכך שלמשך מספר ימים בכל חודש החיים שלה כמעט נעצרים.

מכשיר OVA+ מתאים במיוחד להתמודדות עם תסמיני הכאב, ולא לפתור את הבעיה מבחינה שורשית (אם בכלל יש דרך פתרון כזו). במקרה של כאבים עזים במיוחד, גם לאחר השימוש במכשיר, רצוי בהחלט לחשוב באופן חיובי על ביקור אצל הרופא. ייתכן שהכאבים מקורם בבעיה כלשהי המתחוללת מתחת לפני השטח ומצריכה טיפול.

תעזרי לעצמך להפסיק לסבול! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
מאמרים אחרונים

מהי ממוגרפיה?

אם הגעת לגיל 40 או אם חלילה יש לך במשפחה היסטוריה של סרטן השד, חשוב מאד שתכירי את התחום הקריטי ומצליח החיים של מהי ממוגרפיה.

למאמר המלא »

העצמת לוחמי אנדומטריוזיס: כיצד אימון אישי יכול לעשות את ההבדל

חיים עם אנדומטריוזיס יכולים לעתים קרובות להרגיש כמו קרב עלייה. הכאב הכרוני, העייפות והתסמינים הבלתי צפויים יכולים לגבות מחיר הן מהרווחה הפיזית והן הנפשית. עם זאת, יש כלי רב עוצמה שיכול לעזור בניהול מצב זה – אימון אישי.

למאמר המלא »

קידום אתרי תכשיטים

האתר של אתר האנדומטריוזיס צריך להיות מרתק ואינפורמטיבי יותר. הם רצו לעזור לאנשים להבין את מצבם, למצוא תמיכה וללמוד על אפשרויות הטיפול שלהם. יצרנו בלוג

למאמר המלא »
072-3341191
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!