הומיאופתיה לאנדומטריוזיס

תעזרי לעצמך להפסיק לסבול! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר

הומיאופתיה לאנדומטריוזיסאנדומטריום היא רקמה המסמנת את הקרום הרירי הפנימי של הרחם. רקמה זו גדלה ומתעבה כתוצאה מהשפעת ההורמונים ונשפכת מחוץ לגוף במהלך המחזור החודשי. כשרקמה זו גדלה בחלקי הגוף האחרים מלבד הרחם, היא נקראת אנדומטריוזיס.

רקמת רירית הרחם עלולה לצמוח בשחלות, בחצוצרות, בגב הרחם, במעיים, בפי הטבעת ובשלפוחית השתן, ואזורים אלו מדממים במהלך הווסת. למרות שהגורמים המדויקים של המחלה אינם ידועים, התיאוריות המדעיות גורסות שהיא מתפתחת כתוצאה מצלקות ניתוחים וזיהומים, או בעיות וסת. גם הגורם הגנטי משמעותי להתפתחות אנדומטריוזיס.

יתרונות טיפול הומיאופתי

הומיאופתיה מציעה טיפול טבעי ובטוח לאנדומטריוזיס. תרופות הומיאופתיות נגזרות מצמחים ולכן אינן רעילות מצד אחד, אך מונעות התקדמות נוספת של המחלה, מצד שני. המטרה העיקרית של תרופות הומיאופתיות לאנדומטריוזיס היא לספק הקלה מהתסמינים.

התרופות מטפלות אף בנושאים הקשורים למחלה, ובעיקר בעקרות עקב דלקת, ובזיהומים וצלקות בחצוצרות.

תרופות הומיאופתיות לאנדומטריוזיס

התרופות ההומיאופתיות המומלצות ביותר לאנדומטריוזיס הן ספיה, סבינה ואמוניום מור. סבינה שימושית להקלת כאבי אגן, וספיה משחררת את אחיזת הכאב באגן. תרופה הומיאופתית נוספת טובה ביותר למחלה היא דיספאראוניה, המומלצת לכאבים מציקים אגן, בירכיים וברגליים במהלך המחזור החודשי, ולהסדרת שיבושים במחזור.

התרופה אמוניום מור יעילה ביותר בקרב התרופות ההומיאופתיות לאנדומטריוזיס עם דימום רקטאלי וכאבים במהלך המחזור החודשי.

פיגמיים וקוהוש שחור

אלו הן התרופות ההומיאופתיות הטובות ביותר לאנדומטריוזיס עם כאבי עזים של המחזור החודשי, המשפיעים על האגן, הגב, הירכיים והרגליים. קוהוש שחור נקבעת במרה של כאבים חמורים בבטן התחתונה, באזור הרחם והגב התחתון במהלך המחזור החודשי. היא נקבעת אף למצבי כאבים המקרינים מהאגן על הירך.

קוהוש שחור הוכח כתרופה ההומיאופתית הטובה ביותר לאנדומטריוזיס, להקלת כאבים חדים העשויים להופיע ברחם ובשחלות.

ספיה, סבינה ופולסאטילה

תרופות אלו מדורגות גבוה ברשימת התרופות ההומיאופתיות לאנדומטריוזיס עם כאבי אגן. התרופה ההומיאופתית סבינה נקבעת לכאבי גב או אגן, וכאבי גב תחתון. התרופה ספיה אמינה אף היא לאנדומטריוזיס עם כאבים תחתית האגן.

התרופה פולסאטילה נחשבת לתרופה היעילה ביותר בין התרופות ההומיאופתיות לכאבי אגן באנדומטריוזיס במהלך המחזור החודשי, כשהתסמינים הם צמרמורות, חוסר מנוחה ובעיות שינה.

אגוז הקיא (Nux Vomica)

תרופה הומיאופתית טובה לאנדומטריוזיס עם בעיות במחזור החודשי, כאבי אגן ודחף לפעולת מעיים, זרימה כבדה ומוגזמת במהלך המחזור עם תחושת שיבושים בתנועות המעיים, טעם מחמוץ בפה ובחילות בוקר.

מורקס –  תרופה הומיאופתית יעילה לאנדומטריוזיס כרוני עם כאבי מחזור חודשי עזים, וכאבי חזה. התסמינים הם לחץ על האגן, בעיות במחזור החודשי, וקרישי דם.

 

תעזרי לעצמך להפסיק לסבול! השאירי פרטים עכשיו ונשמח לסייע לך!
מאמרים אחרונים

מהי ממוגרפיה?

אם הגעת לגיל 40 או אם חלילה יש לך במשפחה היסטוריה של סרטן השד, חשוב מאד שתכירי את התחום הקריטי ומצליח החיים של מהי ממוגרפיה.

למאמר המלא »

העצמת לוחמי אנדומטריוזיס: כיצד אימון אישי יכול לעשות את ההבדל

חיים עם אנדומטריוזיס יכולים לעתים קרובות להרגיש כמו קרב עלייה. הכאב הכרוני, העייפות והתסמינים הבלתי צפויים יכולים לגבות מחיר הן מהרווחה הפיזית והן הנפשית. עם זאת, יש כלי רב עוצמה שיכול לעזור בניהול מצב זה – אימון אישי.

למאמר המלא »

קידום אתרי תכשיטים

האתר של אתר האנדומטריוזיס צריך להיות מרתק ואינפורמטיבי יותר. הם רצו לעזור לאנשים להבין את מצבם, למצוא תמיכה וללמוד על אפשרויות הטיפול שלהם. יצרנו בלוג

למאמר המלא »
072-3341191
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!